Author [EN] [PL] [ES] [PT] [IT] [DE] [FR] [NL] [TR] [SR] [AR] [RU] Topic: QUIZ: What Twilight character are you??  (Read 986 times)

Offline Beardicus

  • Site Founder/Webmaster
  • CC Staff
  • *
  • Posts: 12094
  • Country: us
  • Referrals: 1
QUIZ: What Twilight character are you??
« on: November 16, 2009, 11:05:21 PM »
 :ROFL: GOTCHA :ROFL:

IF YOU POST IN THIS THREAD YOU MUST QUOTE THIS POST SOMEHOW SO THE JOKE WILL KEEP GOING FOR THE NEXT PERSON THAT READS IT
« Last Edit: November 16, 2009, 11:07:47 PM by SPOOKY77 »

Offline YD

  • ******
  • Posts: 3085
  • Country: 00
  • Referrals: 0
Re: QUIZ: What Twilight character are you??
« Reply #1 on: November 18, 2009, 01:04:51 PM »
Click here for the real quiz  :thumbsup: :
* link removed due to someone else's failed reply*
« Last Edit: November 18, 2009, 01:23:45 PM by youngdragun »

Offline Frutamon

  • Sprite Artist/ Creator
  • ***
  • Posts: 17
  • Referrals: 0
Re: QUIZ: What Twilight character are you??
« Reply #2 on: November 18, 2009, 01:15:36 PM »
I'm Van Hellsing.

Because he's Wolverine and kill vampires.

Offline YD

  • ******
  • Posts: 3085
  • Country: 00
  • Referrals: 0
Re: QUIZ: What Twilight character are you??
« Reply #3 on: November 18, 2009, 01:18:08 PM »
I'm Van Hellsing.

Because he's Wolverine and kill vampires.



 :FAIL:

Honest, ingine, this is the real quiz :


http://cvgunited.com/index.php/topic,2858.0.html#new 
« Last Edit: November 18, 2009, 01:20:00 PM by youngdragun »

Offline Los Tha Don

  • The Professional
  • CC In Absentia
  • ****
  • Posts: 1022
  • "Ask your intestines how sharp my sword is."
  • Referrals: 0
    • LTD ENTERTAINMENT
Re: QUIZ: What Twilight character are you??
« Reply #4 on: November 19, 2009, 09:54:02 AM »
I'm not a Twilight character at all because Twilight is a tweenie-bopper movie a.k.a. horrible attempt to get a younger audience interested in vampires.... I mean who wants aspects of a soap opera in a vampire movie?????

I'd rather be one of those psycho vampires from 30 Days of Night!!!!



Los Tha Don

Offline Beardicus

  • Site Founder/Webmaster
  • CC Staff
  • *
  • Posts: 12094
  • Country: us
  • Referrals: 1
Re: QUIZ: What Twilight character are you??
« Reply #5 on: November 19, 2009, 09:59:29 AM »
:ROFL: GOTCHA :ROFL:

IF YOU POST IN THIS THREAD YOU MUST QUOTE THIS POST SOMEHOW SO THE JOKE WILL KEEP GOING FOR THE NEXT PERSON THAT READS IT


LTD you were supposed to quote that  :FAIL: this is a joke  :ROFL:

Offline ALEXZIQ

  • CC, TEAM SPOILER & LOTDK PROJECT LEADER
  • CC Staff
  • *
  • Posts: 6414
  • Country: 00
  • "Sic Gorgiamus Allos Subjectatos Nunc"
  • Referrals: 1
Re: QUIZ: What Twilight character are you??
« Reply #6 on: November 19, 2009, 10:32:26 AM »
Yeah Twilight blows. I am convinced that the creator sold his soul to Reagan to make this crap so popular. How could this crap do better than Underworld?

I'll pick David from the Lost Boys. Ive always been the cult leader Alternative type.


 :th_zombie: :th_zombie: Jacko :th_zombie: :th_zombie:

Offline YD

  • ******
  • Posts: 3085
  • Country: 00
  • Referrals: 0
Re: QUIZ: What Twilight character are you??
« Reply #7 on: November 19, 2009, 11:21:51 AM »
Spooky they just didn't get it. :ROFL: So I WIN. :watchmen:

LTD and Alex, :FAIL:

Did you guys even read the first post. :DD

Offline ALEXZIQ

  • CC, TEAM SPOILER & LOTDK PROJECT LEADER
  • CC Staff
  • *
  • Posts: 6414
  • Country: 00
  • "Sic Gorgiamus Allos Subjectatos Nunc"
  • Referrals: 1
Re: QUIZ: What Twilight character are you??
« Reply #8 on: November 19, 2009, 12:14:30 PM »
naaaaaaaw, now what fun would that be  LOL


 :th_zombie: :th_zombie: Jacko :th_zombie: :th_zombie:

Offline Los Tha Don

  • The Professional
  • CC In Absentia
  • ****
  • Posts: 1022
  • "Ask your intestines how sharp my sword is."
  • Referrals: 0
    • LTD ENTERTAINMENT
Re: QUIZ: What Twilight character are you??
« Reply #9 on: November 19, 2009, 12:18:10 PM »
ahh..... right.... well, what a crap joke this was anyway, lol...

QUIZ: What Powerpuff Girl are you???
Los Tha Don

Offline Beardicus

  • Site Founder/Webmaster
  • CC Staff
  • *
  • Posts: 12094
  • Country: us
  • Referrals: 1
Re: QUIZ: What Twilight character are you??
« Reply #10 on: November 19, 2009, 03:35:45 PM »
Yeah it was a fail joke  :ROFL:

Offline BlizzardTora

  • CC In Absentia
  • ****
  • Posts: 3562
  • Country: us
  • Whatever ,( GTFA >_>d
  • Referrals: 0
Re: QUIZ: What Twilight character are you??
« Reply #11 on: November 19, 2009, 03:37:30 PM »
bad choice on the twilight. And gotta go with the Buttercup LTD.  LOL


Offline The Fabulous Mr. A

  • ******
  • Posts: 1385
  • CVG Supporter / Head of MSHvsSF2 project
  • Referrals: 0
Re: QUIZ: What Twilight character are you??
« Reply #12 on: December 16, 2009, 07:38:27 AM »
GOOD! Thank God!

"The Question" aka Mr. A